![]() |
Västtrafiktågen
Hej!
Jag kan själv ingenting om att bygga 3D-modeller, så min fråga är om någon vill hjälpa mig att bygga Västtrafiks Y31/Y32-modell? Jag försöker så gott jag kan göra Kinnekullebanan i Trainz men saknar Y31/Y32-tågen :D |
En liten grej först så borde du skrivit den här tråden i 3d design inte i downloads.
Men nu åter till ämnet så vore det inte fel med Y31/Y32, den går ju dessutom på fler ställen än kinnekulle, i småland bla. Du kan ju kolla med lan om han är intresserad av att hjälpa dig komma igång :) |
Nej, bygga Y31 gör jag inte ...
4 bifogad(e) fil(er)
... men jag kan bidra med en ommålning av Ekans ommålning av den fiktiva Itinon. Möjligen kommer nån tysk ut med en riktig Itino (DB BR613). Ni får hålla utkik:
|
Uppdatering ...
3 bifogad(e) fil(er)
... så att hytten hamnar rätt och är något mer Y31-liknande. Allt elände beror på felvända a.cabfront så när man kör i CAB-mode så fungerar reversern tvärtom (rött framåt, grönt bakåt). Ingen av alla utsatta switchar fungerar men det går att köra i CAB-mode:
(Jag har "kidnappat" denna tråd, och den posten och framåt för vidare diskussion av Y31-Itino): http://www.e-buzz.se/forum/showpost....55&postcount=4 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:19. |