Forum: Trainz - Downloads
2020-09-13, 07:28
|
|
Svar: 28
Visningar: 98 508
Skumt!
Enligt din bild så fattas ju inga...
Skumt!
Enligt din bild så fattas ju inga dependencies, men du har ju många objekt
i status "open for edit". Tag och gör "revert to original" på dessa.
Vad gäller S1 1921 och faulty, så skicka...
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-09-12, 07:50
|
|
Svar: 28
Visningar: 98 508
För att kunna hjälpa dig, gör så här:
1....
För att kunna hjälpa dig, gör så här:
1. Markera S1 1921 med vänster musknapp.
2. Tryck med höger musknapp över loket och du får:
https://i.postimg.cc/9fqWsSkB/bild1.jpg
Tryck med vänster...
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-08-12, 14:49
|
|
Svar: 2
Visningar: 27 760
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-08-09, 16:05
|
|
Svar: 5
Visningar: 22 726
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-08-09, 15:39
|
|
Svar: 5
Visningar: 22 726
|
Forum: 3D-design - Trainz
2020-07-28, 11:55
|
|
Svar: 2
Visningar: 7 474
|
Forum: Trainz - Allmänt om Trainz
2020-06-10, 15:32
|
|
Svar: 10
Visningar: 31 225
|
Forum: 3D-design - Trainz
2020-05-23, 11:33
|
|
Svar: 2
Visningar: 9 628
|
Forum: Trainz - Allmänt om Trainz
2020-05-22, 12:58
|
|
Svar: 10
Visningar: 15 993
Om loken är rödmarkerade så gör så här:
1....
Om loken är rödmarkerade så gör så här:
1. Leta upp det rödmarkerade loket i CM.
2. Högertryck med musknappen över loket.
3. Välj "View errors and warnings" med vänster musknapp
Se bilden:
...
|
Forum: Trainz - Allmänt om Trainz
2020-05-17, 13:39
|
|
Svar: 0
Visningar: 5 701
Bra att veta om man av misstag.......
raderar ett objekt, så finns här hjälp att få:
http://online.ts2009.com/mediaWiki/index.php/How_to_Manage_Backups
Det finns också beskrivet hur du gör backup på en picklist.
Gäller för...
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-05-14, 07:47
|
|
Svar: 1
Visningar: 40 773
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-05-06, 07:48
|
|
Svar: 1
Visningar: 39 380
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-05-05, 16:51
|
|
Svar: 11
Visningar: 29 949
|
Forum: Landskapsdesign - Trainz
2020-05-05, 07:53
|
|
Svar: 168
Visningar: 299 740
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-04-29, 07:04
|
|
Svar: 1
Visningar: 36 893
Ångloket Thor för TANE eller senare versioner.
Även om intresset för gamla ånglok är minimalt så slänger jag upp några till och detta blir det första:
Under de första åren av järnvägs byggandet i Sverige inköptes 1858 resp. 1861 2 fyrkopplade...
|
Forum: Trainz - Allmänt om Trainz
2020-04-22, 07:37
|
|
Svar: 259
Visningar: 289 074
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-04-22, 07:31
|
|
Svar: 6
Visningar: 76 631
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-04-21, 20:42
|
|
Svar: 6
Visningar: 76 631
|
Forum: Trainz - Allmänt om Trainz
2020-04-21, 11:22
|
|
Svar: 259
Visningar: 289 074
Rotering av lok
I dessa tider finns det gott om tid att leka med sitt Trainz så,
visst var HNJ framsynt::)
https://youtu.be/LyNmOGdwJss
Alltså inte bara med sina Snabbvagnar.
Fin justerande återstår, men...
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-04-21, 07:49
|
|
Svar: 6
Visningar: 76 631
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-04-16, 07:40
|
|
Svar: 3
Visningar: 22 185
SJ B 1026 till TANE eller senare versioner
Sveriges första SJ byggda B lok i den 96 långa serien.
SWB byggde ytterligare 3 B lok under början av 40-talet.
Ändringar/tillägg. Jämfört med B1082/1083:
Ytterligare detalj till löpboggien.
...
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-04-14, 11:01
|
|
Svar: 197
Visningar: 560 125
Sj rc6
Efter önskemål.
RC6 loket har fått följande nya egenskaper:
1.Start/stopp motor styrt av pantograferna.
2.Vindrutetorkare automatiskt av/på beroende av väderförhållanden.
3.Förare avlägsnas när...
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-04-13, 11:12
|
|
Svar: 9
Visningar: 33 757
SJ E 900 TANE version.
Sveriges först SJ byggda E lok i den 130 långa serien.
https://i.postimg.cc/L5BKYpvm/E900-3.jpg
https://i.postimg.cc/zDn1PCN4/E900-4.jpg
Loket uppställt statiskt på HNJ museum, som är...
|
Forum: Trainz - Allmänt om Trainz
2020-04-11, 07:55
|
|
Svar: 259
Visningar: 289 074
|
Forum: Trainz - Downloads
2020-04-09, 07:52
|
|
Svar: 15
Visningar: 67 536
SJ L 818 ny TANE version.
Ändringar/tillägg:
1. Nya lamptexturer lok och tender
2. Ny pannlucka
3. Modifierad öppen STL hytt för loket.
Har lagt in denna hytt, trots att den är för modern för lok typen, men jag vet...
|