Visa ett inlägg
Gammal 2009-05-25, 19:26   #70
sealpower
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: Luleå
Inlägg: 444
Skicka ett meddelande via MSN till sealpower
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korvtiger Visa inlägg
Ojojoj!!! Ser mycket snyggt ut! Hela maskinen ser fantastisk ut! Jag hoppas att du får med alla skuggor och grejer och bakar in dom i texturen (det finns en sådan funktion i 3dsmax va?) för det gör det hela så snyggt.
Tackar och bockar,
Jo det finns en sådan funktion och ska nog försöka använda den... inte för att vi kommer särskilt bra överens den och jag..

[quote=korvtiger;184474]
Lycka till med animeringen!
QUOTE]
Jo kan nog behövas, slidstyrningen blir en mardröm, men jag har ju fått en massa ref-material att gräva ner mig i

Mest jobbat med smådetaljer idag och polygonantalet stiger för varje timma, visserligen lite kvar innan jag når upp till AB4'an *host*
Efter all denna highpoly mani börjar jag nästan fundera på att gå tillbaka och ge Iore en ansiktslyftning eftersom det var ett projekt från den tid då jag fortfarande höll någon standard (Iore och boggien till AB4an väger ungefär lika tungt)

En liten bild, människo med mycket ork och lite att göra kan gott roa sig åt att hitta nya grejer...
Bifogade bilder
Filtyp: jpg render14.jpg (76.8 KB, 137 visningar)
__________________
UVW = Usch, Vilket Wansinne
sealpower besöker inte forumet just nu   Svara med citat