![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jo det finns en sådan funktion och ska nog försöka använda den... inte för att vi kommer särskilt bra överens den och jag.. ![]() [quote=korvtiger;184474] Lycka till med animeringen! ![]() QUOTE] Jo kan nog behövas, slidstyrningen blir en mardröm, men jag har ju fått en massa ref-material att gräva ner mig i ![]() Mest jobbat med smådetaljer idag och polygonantalet stiger för varje timma, visserligen lite kvar innan jag når upp till AB4'an *host* Efter all denna highpoly mani börjar jag nästan fundera på att gå tillbaka och ge Iore en ansiktslyftning eftersom det var ett projekt från den tid då jag fortfarande höll någon standard ![]() ![]() En liten bild, människo med mycket ork och lite att göra kan gott roa sig åt att hitta nya grejer...
![]() |