Citat:
Ursprungligen postat av sealpower
Det enda jag undrar om eftersom jag ej kan se hur du gjort är hur du gjort med KUID-nummren kör du på samma, egna eller modifierade? Jag tänkte så att det inte blir någon konflikt på den fronten. 
|
Jag har klonat dina objekt och ändrat i configen vid kind till scenery istället för produkt och även tagit bort lite annat tillbehör som behövs för produkter i configen.
Då jag har klonat objektet, så har det fått mitt kuidnr. Som jag senare har ändrat, för att det inte ska krocka med mina tidigare ommålningar.
Se bifogad config.
Har lagt till license och skrivit in, att det är dina objekt från början.
Vill du. Att det ska stå något annat, än det jag har skrivit?
trainz-build 2.4
category-class "VL"
category-region "00;SE"
category-era "1970s;1980s;1990s;2000s"
username "Bandvagn 206"
kind "scenery"
thumbnails
{
0
{
image "Bandvagn 206.jpg"
width 240
height 180
}
}
mesh-table
{
default
{
mesh "bv206.im"
auto-create 1
}
}
kuid <kuid:73394:25767>
asset-filename "edit 5j5b60nd74"
license "Dessa saker har Sealpower gjort från början och dom är egentligen gjorda som produkter.
Sen har jag bara varit inne i configen och ändrat, så att dom har blivit scenery objekt.
Så allt är Sealpowers verk från början och det är han, som ska ha all kredit för objekten.
These things have Sealpower made from scratch and they're really made of products.
Then I've only been inside the config and modified so that they have become scenery objects.
So everything is Sealpowers works from the beginning and it is he who shall have all the credit for the items."
kuid-table
{
}