![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 376
|
![]() Citat:
Då jag har klonat objektet, så har det fått mitt kuidnr. Som jag senare har ändrat, för att det inte ska krocka med mina tidigare ommålningar. Se bifogad config. Har lagt till license och skrivit in, att det är dina objekt från början. Vill du. Att det ska stå något annat, än det jag har skrivit? trainz-build 2.4 category-class "VL" category-region "00;SE" category-era "1970s;1980s;1990s;2000s" username "Bandvagn 206" kind "scenery" thumbnails { 0 { image "Bandvagn 206.jpg" width 240 height 180 } } mesh-table { default { mesh "bv206.im" auto-create 1 } } kuid <kuid:73394:25767> asset-filename "edit 5j5b60nd74" license "Dessa saker har Sealpower gjort från början och dom är egentligen gjorda som produkter. Sen har jag bara varit inne i configen och ändrat, så att dom har blivit scenery objekt. Så allt är Sealpowers verk från början och det är han, som ska ha all kredit för objekten. These things have Sealpower made from scratch and they're really made of products. Then I've only been inside the config and modified so that they have become scenery objects. So everything is Sealpowers works from the beginning and it is he who shall have all the credit for the items." kuid-table { }
__________________
Bengan |
|
![]() |
![]() |