I stora drag ser det jättebra bra ut, men jag reagerar på att texturen på marken ser pixlig ut på nära håll. Den är inte alls i samma skala som den på banvallen. Det kan vara så enkelt som att vrida på scale vredet i surveior, annars får man göra texturen i högre upplösning. Det finns ingen orsak att vara rädd för typ 1024x1024 texturer den kommer ändå att ligga i minnet på grafikkoret en gång oavsett hur mycket den används.
Sedan kan det vara värt att fundera på om man skall göra 2-3 texturer som går bra att blanda för att bryta upp enformigheten. Problemet är att det här tar tid, och ni har ganska mycket bana att bygga så det får väll bli en avvägningsfråga.
Jag har lagt med några bilder ifrån ett testskott jag gjorde för att texturera en sågverksplan. Det jag vill visa är dels skillnaden med högupplösta texturer, dels effekten man kan få av att blanda flera texturer för att bryta upp enformigheten. Man ser också att den plogfåre textur som jag har använt för att göra hjulspår vid virkesintaget egentligen har för dålig upplösning.