Citat:
Ursprungligen postat av Pierre
Tror du missuppfattat lite...
Ingen här har sagt att dom svenska objekten ska vara hos uktrainsim. Utan där har dom samlat dom engelska objekten och tågen i olika paket, som gör det enklare för dom som ska ladda hem och använda tågen och objekten. Det är alltså bara det systemet vi skulle vilja ha!
Sen om paketen/paketet ligger på detta forumet eller hos Banbyggarna, tycker inte jag spelar nån roll. Ska det till paket, så måste det till nån som ordnar paketen. Ja, om inte varje tåg/objekt byggare kör sitt eget paket då...
Kolla här om uktrainsim freeware packs: http://www.uktrainsim.com/FreewarePacks/
OBS! Kolla in videon om hur enkelt och smart det fungerar. Måste väl vara bättre än att installera 140 vagnar en och en?
|
Ok, men som man frågar så svarar man. Jag tyckte också att den här tråden började bli lite "off topic" innan jag svarade, men så kan det bli...
Det var väl upphovsmännens önskan och rättigheter som det handlade om egentligen från början. Då jag är i samma situation så lade jag mig in i debatten. Ämnet handlar egentligen om ALLA simulatorer. Inte bara RW.