Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Allmänt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-12-04, 18:54   #34
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svenolov Visa inlägg
Jag håller med dig gubben och ställer samma fråga. En stor fördel med forumets egna Downloads är att alla kan ladda upp saker när helst dom vill. Och alla kan vara med och känna sig delaktiga.

Att lämna över allt till Banbyggarna eller Uk Trainsim låter i mina öron som att gå över ån efter vatten. Byråkratiskt och krångligt. Om ni har sådana tankar, varför inte lobba Steam direkt och kräva en "DLS" som kan fixa allt automatiskt.
Tror du missuppfattat lite...

Ingen här har sagt att dom svenska objekten ska vara hos uktrainsim. Utan där har dom samlat dom engelska objekten och tågen i olika paket, som gör det enklare för dom som ska ladda hem och använda tågen och objekten. Det är alltså bara det systemet vi skulle vilja ha!

Sen om paketen/paketet ligger på detta forumet eller hos Banbyggarna, tycker inte jag spelar nån roll. Ska det till paket, så måste det till nån som ordnar paketen. Ja, om inte varje tåg/objekt byggare kör sitt eget paket då...

Kolla här om uktrainsim freeware packs: http://www.uktrainsim.com/FreewarePacks/
OBS! Kolla in videon om hur enkelt och smart det fungerar. Måste väl vara bättre än att installera 140 vagnar en och en?

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:26.