![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
3 st STENA eanos vagnar som (förhoppningsvis) snart går att ladda ner.
Dom lastar "järnskrot". Väntar på tillstånd från "topae" då vagnarna är gjorda efter en av hans eanos vagnar. MVH. Ekan PS. Skickade med en hälsning "from my friend Bengan" och ditt rätta namn (om du ser det här) då du verkar ha bra tumme med topae så kanske det går lite fortare. Den hade inget med tillståndet att göra. Hoppas det var ok. Senast redigerad av ekankal den 2009-01-30 klockan 03:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Inte bara jag som döljer talanger! Kommer du med ny modellerade ånglok ur bakfickan snart också eller?
![]() Eller kommer du nöja dig med att vara en "texturpetare" eller vad det nu är man ska kalla Bengan för. Men dom behövs också! Bra gjort ![]()
![]() |
#3 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Tillsvidare får ni nöja er med 2 "nya" postvagnar (mycket post nu) med riktiga bogier bl.a som också är på G. Tillstånd sökt hos "guriga" Hottrainz, bör väl kolla med vår vän Bengan också då det är hans texturer jag har använt men han brukar ju inte vara så väldans vrång. En bild så länge. MVH. Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-01-30 klockan 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tuta och kör, Ekan.
För mig är det helt OK.
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
var kan jag finna loket som drar vagnarna på bild ett? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Den finns på Svenska tåg-skivorna ev. hos STW.
![]() |
#8 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Senast redigerad av ekankal den 2009-02-09 klockan 17:54. |
|
![]() |
![]() |