![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej,
Jag vore väldigt tacksamm om någon här på forumet kunde ge mig en länk till X Tracks 2. Jag är i behov av det eftersom OSJ inte vill starta utan det. Av nåhon konstig anledning finns X Tracks 2 bitarna i OSJ trots att jag installerat om MSTS och Windows. Någon kanske kan skicka filen till mig på: MSN Messenger: schumacher_regerar@hotmail.com ICQ: 128576864 Tack på förhand! Med vänliga hälsningar: ![]() X2000 - Sveriges stora stolthet, ända in på 2000-talet. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Pson, den här länken kommer från OG. Finns även under 3D-design/Hur man gör spår. [tips]
Istället för att kopiera in texten här skulle jag föreslå att gå till min sida där hela dokumentationen finns on-line i aktuell version. http://www.geocities.com/okrasaghia/XTracks /Okrasa Jag har inte varit där och tittat, så jag vet inte om det finns där, men vad jag förstår så ligger väl han bakom X Tracks, rätta mig om jag har fel. Då kanske det inte är omöjligt att hitta det hos honom. Bengan |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 22:52 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 18:18 |
Hjälp mig finna denna rälsbuss. | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-13 00:38 |
Vädjar om hjälp. [ljus på natten] | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-05-21 22:18 |