![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej
Idag när jag skulle spela MSTS kunde jag inte spela ![]() File trains/trainset/SJ-X2-2/SJ-X2-2.eng Snälla hjälp mig vad ska jag göra! MVH: Patrik (ghost) ![]() I'am scary... |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Den filen är antingen skadad eller så är den borta... Det du kan göra är att trycka på Ja (Yes) så fortsätter Trainsimulator som vanligt. Du får fixa den filen igen från nätet, tror att den ligger här på E-Buzz..
MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Du har inet tagit Bort X2-2 på sistone?
Om du gjort så så har du kvar något CONSIST som innehåller detta tåget... Om det stämmer så finns dessa valmöjligheter: 1. Installera in X2-2 igen och ta ej den tåget. 2. Leta upp CONSISTEN som innhåller X2-2![xx(] --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Tack så mycket för hjälpen VR98olli och Mson. Nu funkar allt igen [8D]
![]() ![]() ![]() ![]() I'am scary... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Behöver hjälp med skalan. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2004-10-06 13:58 |
Rutt bygge behöver lite hjälp! | Nicke_123 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 19 | 2003-03-20 21:40 |
Jag behöver hjälp med CDP | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-12-19 22:40 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 15:14 |
Nu blir man ju pist, snälla hjälp mig!!! [Fel ...] | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-06-09 13:45 |