![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
|
![]()
Hur är det för TS-2009, RS och TS-2
Klarar samtliga simulatorer opacity map-texture för fönster eller är det 32Bit Alpha i modellen diffuse Textur som gäller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jag vet inte säkert, men det är få spel som använder opacity-maps, så det är nog säkrast att köra på Alpha-kanaler.
__________________
UVW = Usch, Vilket Wansinne ![]() |
![]() |
![]() |