![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag har sett detta problem någonstans tidigare och trots att jag letat och sökt hittar jag inte. Problemet är att om jag kör med DirectX (vilket rekommenderas om jag skall använda mig av 3D glasögonen) så är den finstilta texten näst intill oläslig. Kör jag däremot med OpenGL så syns den bättre, men funkar inte i 3D. Använder Nvidia GForce GTX275 med senaste drivrutinen. Samma inställningar för båda: Resolution 1680 x 1050 Bit depth; 32 Fullscreen: X Aspect ratio: Auto Antialias Mode: Off Disable Hardware TL: X Shadows: X Dessutom så kraschar spelet lite väl ofta när jag arbetar i Surveyor med OpenGL, men inte när jag annars använde DirectX. Någon som varit ute med samma problem? Hälsningar