![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Hej allihopa
Det känns lite som att luften gått ur forumet - för någon vecka sen så formligen sprutade det av inlägg här. Dvs det kom något i timmen. Nu har vi inte haft mer än ett par på några dagar - har luften gått ur tillfälligtvis? Sen skulle jag vilja be om lite mera kommentarer. Drygt 75 pers har t.ex. tittat på min nyligen släppta elledning men ingen har sagt flasklock. Ingen har ens sågat den längs fotknölarna.... ![]() Jag måste erkänna att det ibland är lite svårt att släppa saker på det här forumet pga det känns lite som att man är en maskros som växer bland tallar. Hur skall man liksom synas bland producenter som LANs enormt fina produktion, ekankals superba ommålningar, björnl's fantastiska produktion och Marcus proffs alster (förlåt mig alla jag glömmer att nämna!)? Jag känner mig lite som en femåring som ställer ut tillsammans med Picasso... ![]() Så jag skulle verkligen uppskatta mer kommentarer, även tips om förbättringar. Och jag vill verkligen inte att någon annan postar mindre utan jag vill se mer - det finns inget mer lärorikt än att följa t.ex. LAns postningar eller se vad björnl håller på med. ![]() |
![]() |
![]() |