![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Eftersom jag laddat upp en tunnelbygglåda som väl kan vara lite ovanlig och komplicerad att hantera innan man blir van (tar bara några månader
![]() Shift ALLTID nedtryckt när man flyttar spår, ALDRIG när man lägger nytt (utom i slutet om man ligger nära nåt vertex) är en sak man lär sig med tiden. Trainzvärldens bästa tangentkombination Ctrl-Z (ångra) är oundgänglig och brukas flitigt ![]() Bygg och var inte rädd för detta monster jag ställt till med !!! Frågor och annat kan ni gärna posta här också så håller ni mig och Bengan borta från hängmattan ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ett övergångsspår blir till: