![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tufftuff, du får nog lämna Trainz ett tag och ta dig en titt på MSTS.
Skulle gissa på att du finner en massa intressant där för dig. http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5880 Bengan. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Skulle nog tro det!
|
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nää... inte tänker jag väl lämna Trainz för MSTS heller...
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]()
Nu vet jag inte om du bara skojar med mig.
Min tanke var bara att du skulle titta in på MSTS sidorna. Ser ju ut att vara mycket gott åt dig där med ritningar på allt möjligt. Har annars både MSTS, Trainz och UTC. SÅ åt vilket du bygger spelar ingen roll för mig. Bengan |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Nä jag *menar* precis vad jag sa... ordagrant... Men inget annat heller
![]() ![]() Jag har både Trainz (ej UTC tyvärr) och MSTS, men för tillfället bara Trainz installerat pga platsbrist. Alla mina Gmaxfiler tar upp någon eller några Gb på HD:n vid det här laget!!!! + att jag nu skaffat både CMBB och FB (dessa kryptiska förkortningar...) ![]() ![]() Trots allt detta godis har jag inte, och tänker inte lämna någon tågsimulator (hurra!!) /Björn ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Vore kul med en status på alla dina fina ånglok som du höll på att bygga, och visade bilder på. Gick dom upp i "rök"[?] Om du vill ha betalt för dina lok, så kan du få en tusenlapp av mej, inga problem ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nä dom har inte gått upp i rök, absolut inte... Däremot har det varit väldigt lite byggt en tid nu pga allt möjligt annat (både bra och dåligt)
Hehe ![]() ![]() Det är iaf lite funderingar jag har... Vore nämligen skoj få råd till den där digitalkameran, slokhatt, lösmustasch och solbrillor så jag kan ta egna bilder som jag behöver i byggandet ... ![]() hehe /Björn |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Du är helt rätt ute Tuff-Tuff,
vi lever i en marknadsekonomi, där det är fråga om att ta betalt för det som man kan, men andra inte kan, men vill ha! Du är ju JÄTTE-bra på att göra ånglok till Trainz. Jag skulle vara beredd att betala en del för ett 600 mm Borsig- eller Orenstein-Koppel-lok till Trainz. eller "Feldbahn-boggier" för underreden till svenska skogsbanevagnar. Du har väl SJK-böckerna "Skogen tar tåget" och "Skogsbana". Det finns mycket smalspårsmateriel ute på nätet, men vi behöver svenska modeller! Ditt BJ C3-lok är mitt absoluta favoritlok, alla kategorier. Ge inte upp Tuff-Tuff, Du behövs! LAn |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Mja... jag är iof inte ute efter att tjäna pengar utan jag gör saker mest för egen del... däremot skulle jag verkligen behöva en kamera för olika projekt till Trainz. För är det något jag inte har så är det råd att lägga ut en massa pengar [:I]
De böckerna har jag ej, faktum är att jag har i själva verket väldigt lite om just tåg överhuvudtaget Å andra sidan... Ian, du kan väl mejla mig om det övriga du nämnde om du är intresserad så får vi se vad det kan leda till. Vill helst inte diskuterar sådana saker för öppet. /Björn |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Konvertera *.MOV till något mer windows vänligt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2004-05-24 18:10 |
Kontakt med Tufftuff? | Bengan | Off-topic | 1 | 2004-05-06 11:27 |
Tufftuff | Blappe | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-12-20 16:25 |
Tufftuff. Bilder vagn 2. pkt 2. | Bengan | Off-topic | 3 | 2003-01-28 22:35 |
Vet någon något om nya Gmax 1.2 ännu? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 11 | 2002-11-21 17:43 |