![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Någon som vet hur man får tag i Tufftuff? Försökte maila han från adressen jag fick från auran men har inte fått nått svar. Vet ju inte om han angett fel mailadress eller om det är ren nonchalans från hans sida.
/Blappe |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag pratade via mail med honom för någon vecka sedan men det tog ett par dagar jag fick svar.
Vi får hoppas han får sitt bredband snart får då skulle pass80 släppas har jag för mig han sagt ![]() ___________________________________ Fredrik önskar God Jul och Gott Nytt År! Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kontakt med Tufftuff? | Bengan | Off-topic | 1 | 2004-05-06 11:27 |
Tufftuff, länk ritningar ånglok. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2003-05-29 00:16 |
Tufftuff något för dig tro. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2003-04-24 02:39 |
Tufftuff några bilder till. | Bengan | Off-topic | 3 | 2003-01-30 07:56 |
Tufftuff. Bilder vagn 2. pkt 2. | Bengan | Off-topic | 3 | 2003-01-28 22:35 |