![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Min rutt håler på att ta form, en så länge är den bara tre baseboard men ska bli fler!
Den är byggd med 891-spår! ![]() ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() ![]() Skämt och sido bra början på rutten. Lycka till me fortsättningen!! ![]() M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() har byggt lite till //Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Lite fler bilder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
ytterligare bilder!
![]() ![]() Vem pretar om rök! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
hur får du ut båtarna? är det bara att sätta ut
//Mixerboy |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nej, de står på marken, bara det att marken är precis under ytan och då syns den inte
![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Mixerboy för att få ut båtar som har olika djup gör så här! 1.Bygg ett hav eller en sjö. 2.Sätt ut en båt där du vill ha den. 3.För att få båten som den ska ligga i vattnet så måste du anntagligen höja eller sänka mark det finns under båten satt den hamnar som du vill ha den i vattnet. Låter det krånglig mail mig i så fall på panic_attack@chello.se så skickar jag en info text me bilder på hur du ska göra för att det ska se så bra ut som möligt. PS.Ursäka för att jag gjorde tråden OT.DS Annars så ser banan intressat ut som du håller på me JSON. M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mitt första tåg... | NFS polisen | 3D-design - Trainz | 6 | 2004-01-19 19:07 |
Ruttbygge | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-04-27 18:17 |
Hallå!!! [Vart är mitt inlägg någonstans?] | vfp420b | Off-topic | 3 | 2003-03-11 13:13 |
Mitt första 3D-objekt | Joel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-02-23 22:31 |
Kan man byta växel mitt i en aktivitet? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-02-03 19:26 |