![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Här är min första screenshot.
Ett InterCity tåg från Bjurssjöhamn och Ålbro (höger) står på Törevalla spår 3 med ca 8 min försening pga röd signal vid Bjurssjöhamn västra. Till vänster står ett pendeltåg mot Kvarndalen (ej KMJ Kvarndalen) i väntan på avgång. Och har infört mitt nya system där alla fjärrtåg vänder vid Törevalla och resande mot Ålbro och Bjurssjöhamn får ta "Ålbropendeln" från spår 3. "Ålbropendeln" avgår var 30:e minut vid högtrafik och var 60:e minut vid lågtrafik. PS. För er som undrar. Törevalla Lokaltrafik har hyrt 4st X14 tågset ifrån Östgötatrafiken i väntan på 6 st ny Regina. Tågen körs av SJ. Destinationsskyltarna visar fortfarande Linköping C.DS Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ah, snyggt är bara förnamnet!
Är det från en ny aktivitet?[ ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() Högste hönset på UBOPGE |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Nej du Dson! Det är det inte.
Detta var förloppet. Jag skulle köra mitt "Ålbropendeln" från Törevalla mot Bjursjöhamn då jag valde Double consist. Så innan jag skulle köra kopplade jag loss det ena sättet vid stationen, körde till Bjurssjöhamn och vände (via Stickspår till hamnen). Körde tillbaka till Törevalla och ställde mig på spår 3. När det gäller aktiviteter är jag sämst. Försökte följa Pson aktivitetsguide men det gick inge bra. Slutresultatet blev att jag satte två av rutterna i läge "Ur funktion". Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Hej DJ Clinton!
Prova den här aktivitetsguide istället många av oss hadde nog aldrig kunnat gjort någon aktivitet om inte Zäta hadde laggt upp sin guide här på forumet eller vad säger du Dson http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3258. [ ![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() TACK Zäta!!!!! Det är en urbra guide Om inte Zäta varit där hade jag slutat med MSTYS tror jag MVH Dson i Sandviken. ![]() Högste hönset på UBOPGE |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bild på omlackerade Swebus 5816! (Bild 92kb) | DJ Clinton | Lokaltrafik | 1 | 2004-06-29 13:59 |
Bilder ifrån Muppresan | Pson | Off-topic | 13 | 2004-01-07 21:17 |
Hur visas bild på lok/motorvagn? | Chhe | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-12-13 02:07 |
Ulriksdals station. pkt 1. | Bengan | Off-topic | 1 | 2003-01-29 14:04 |
Vilken station bor du vid eller ligger närmast dig | Trigger | Off-topic | 23 | 2002-10-29 16:31 |