![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Jag vet att det finns en hel uppsjö såna här program på nätet, men jag undrar om någon av er har testat något (freeware eller liknande) som ni kan rekommendera.
På förra datorn fick jag bara svarta rutor när jag försökte ta skärmdumpar från ett spel. Då installerade jag just ett program som sparade skärmdumpar man tog - dock blev bilderna fortfarande bara svarta bilder... [ ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Screenshooter är nog programet för dig, Niofem!
![]() "Screenshooter är ett program som känner av när du tryckt på "Print Screen"-knappen och sparar automatiskt den bild som windows placerar i urklipp. Screenshooter har flera inställningsmöjligheter, bl.a. för att spara bilden i tre olika format, BMP, JPEG eller PNG." Du kan ladda ner och många andra program på: http://www.filipsprogram.tk/ Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
HyperSnapDX Deluxe är proffsigt och det finns en gratisversion som funkar utmärkt.
http://www.hyperionics.com ![]() Jonte |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Sökes: X31/X32 | andreasrosen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2004-03-09 07:55 |
Sökes: Aktiviteter till VHJ | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2004-01-17 10:37 |
Lampor som lyser på natten sökes! | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-01-11 12:46 |
Översättningsprogram sökes!?! | Nicke_123 | Off-topic | 11 | 2003-11-25 13:28 |
Lokförare Sökes! | Dson | Virtuella Tågbolag | 4 | 2003-05-10 11:43 |