![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
[u]kul</u>
En liten sak jag ej kan undanhålla er ![]() med hälsning från alla mammor / fruar och flickvänner |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Eller följande ordbok
[ ![]() ![]() ![]() SKENDÖD= När batterierna tar slut i ficklampan SERUM= Dit optikern visar in dig när du skall prova ut nya glasögon KOSMISK= Bestraffning av olydiga kor ANDEDRÄKT= Vitt lakan KOREA= Djurutförsäljning PRESSYLTA= Barer där journalister träffas efter jobbet BILAGA= Att få ett kok stryk av en Volvo BOHEM= Vad Bo 3 år säger när han inte vill vara på dagis längre JULBAK= Den kroppsdel som tomten har svårast att få ner i skorstenen MUSKEL= När möss vänslas SIMBASSÄNG= Lejonkungens binge FANTOM= Bör en kyrka alltid vara BÄRING= Gives som ett tecken på kärlek mellan får PORTRÄTT= Ingemar Stenmark åkte oftast så HYBRIS= En svalkande vindpust mot din kind BARBAR= Servering av rusdrycker för nudister SNORKEL= Influensagull CD Rom= Rysk kaviar för diplomater PROTESTANT= Äldre handikappad dam SUPPORT= Entre´n till Systembolaget KANTON= Skicklig musiker PÅSKRIS= När bärkassarna tar slut i Konsum FNASK= Liten låda för fredsbevarande styrkor KOLERA= Hudkräm för nötboskap HOVDAM Sto ELÄNDE= Slutet på en kabel HUMANISTER= Människofett BESLUT= Amen BÅLGETING= Randig insekt med fallenhet för anlagda bränder INTERNET= Rymdvarelse på Kumla PANK OCH FÅGELFRI= Rånad kalkonuppfödare [ ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hoppas ingen rodnar
[:I][:I][:I] Hur skulle det se ut om alla gjorde reklam för samma saker..?? FELIX kondomer: Gör det goda godare FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig GEVAILIA kondomer: När du får oväntat besök NOKIA kondomer: Connecting people OLW kondomer: För att du älskar det goda CARLSHAMNS kondomer: Gott, gotti, gott gott McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder LIBERO kondomer: Det känns tryggt LÄTTA kondomer: Om du har bestämt dig VICKS kondomer: Extra starka, extra friska STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det PEDIGREE PAL kondomer: Rekomenderad av levande uppfödare GINSANA kondomer: Orka mer GB-GLASS kondomer: Jag och min magnum LOREAL kondomer: För det är jag värd GORE TEX kondomer: Guarantied to keep you dry DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning ERIKSSON kondomer: It's all about communication MICROSOFT kondomer: Where do you want to go today ALGRENS-BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i munnen PRINGLES kondomer: Once you pop, you can't stop BLÅ-BAND kondomer: Smaskens till sista slicken WHISKAS kondomer: Om kissen själv får välja |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Kul översättningar som man skrattar gott åt! ![]() Dock så är det emot reglerna så jag vet inte om du bör visa dem? ![]() Det är inte elakt menat men bara så du vet och inte råkar ut för en varning! ![]() ![]() PS. JAG HAR INTE NÅT EMOT DET SÅ! MEN REGLERNA SÄGER SÅ!!! ![]() ![]() Sen så är det ju inte min ensak att göra något åt det men visst... Olaf "olis" Lindström www.msts-akuten.com - värt ett besök, om du har lust att lära dig nåt om msts... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vi uppfattar inte ordet "kondom" som stötande. Att sedan reklambudskap blandas tillsammans med ordet kondom kan väl vara närmare gränsen men jag personligen tycker inte det begåtts något fel.
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ballaste ommålning av lok jag någonsin sett... | Byggare Bob | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-06-23 13:17 |
Trodde jag hade sett allt :o) | Trigger | Off-topic | 3 | 2003-05-15 19:53 |
Har ni sett?? | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-01-13 19:21 |
Vilket är det fulaste Tåg du vet eller har sett.. | DJTimboy | Off-topic | 54 | 2002-09-06 23:04 |