![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej hur gör jag om jag vill måla om db 120 ellok?
Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Om jag inte har helt fel för mig måste loket vara gjort för Paint Shed, för att du ska kunna måla om det. I detta fallet vet jag inte om DB120 är gjort för Paint Shed
Erik Götborg, VD för RTS Trafik GYLLENE REGELN; Så som du vill bli behandlad, skall du också behandla dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nja...
Det går att måla om även andra tåg. Det som krävs är 1) tillståd från den som gjort modellen 2) Att texturfilerna ligger tillgängliga (likt det jag beskrev i tråden om Regina) ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Tack...då vet jag det också..
Erik Götborg, VD för RTS Trafik GYLLENE REGELN; Så som du vill bli behandlad, skall du också behandla dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej har laddat ner db 120 men fick ej med db 120 art.
Så vad ska jag göra nu då. Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej vill veta hur jag ska göra med db 120 art.
Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ämne ommålning | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2005-01-24 14:15 |
Prov ommålning | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-10-09 07:32 |
Rc2 Gc Ommålning | Erik.H | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2004-03-12 19:08 |
Kan detta vara nått för ommålning. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-01-10 08:53 |
90-tals ommålning | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-08-25 12:42 |