![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Känner ni för att koppla av med lite äkta WW2 krigande så har man släppt ett demo på Call of Duty 2.
![]() Första Call of Duty var i mitt tycke ett av de mest realistiska ww2 spelen och denna lär väl inte vara sämmre. Demot kan snabbt laddas hem ifrån svenska FZ's filarkiv: http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel...2/cod2demo.exe Lite screenshots hittar ni här: http://fz.se/bildarkiv/album_show.php?id=851 655 MB tar ju bara 10 minuter att ladda hem så varför inte testa? ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hej!
Jo jag laddade det när det kom ut på fz.se ![]() 1an var grymt och detta känns som det kommer vara minst lika bra! Längtar till Mp demot och hela releasen!
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Japp, helt klart ett måste ha spel!
Det värsta med spel som CoD2 o BF2 är bara att tågsimulatorerna ser ut som skit sen när man startar dem. ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
haha!
Det är så sant. Lite OT, har du/någon testat 1.03 patchen till bf2? Jag har inte hunnit men folk säger att den är mkt bra förutom att dom har ändrart rankning systemet.
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Verkar som en hel del är ändrat till det bättre faktiskt om man läser changeloggen: ftp://largedownloads.ea.com/pub/patc..._changelog.txt
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Tackar för tipset, kan bara hålla med om att ettan va kanon och addon:et "United offensive" inte va dåligt det heller :P
Tyvärr så har jag inte in förskaffat BF2 än, men en demo har ja iaf men den har man redan kört 1000 gånger nu... ![]() EDIT: Tycker dom flesta spelen ser ut som .... när man ja lirat Call of Duty tyvärr ![]()
Mvh Nicke! ![]() Senast redigerad av Nicke_123 den 2005-10-05 klockan 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
CoD är mitt favorit action spel. Jag spelar CoD UO mer än vad jag spelar BF2. CoD 2 demot var väldigt bra tycker jag. Det kommer nog att bli roligt att spela i single player. Men jag är riktigt arg över att base assault från CoD UO multiplayer inte kommer att finnas i 2an. Och inte får vi köra några fordon heller
![]()