![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej
Ja nu drar det snart igång det vi har väntat ett halvår på nämligen ALLSVENSKAN 2007. Som ni alla vet så behöver jag inte dra hela grejen om vilka som vinner allsvenskan detta år???? Nej. jag misstänkte det!!! ![]() I varje fall så börjar vi borta mot "Ellos" och givetvis så har man fixat biljett dit med övernattning och allt. Se upp Borås! Nu kommer skåningarna!! Som alla andra forum, tidningar, tv och ja allt vad det nu heter så tyckte jag att även detta forum borde ha en tråd där man kan skriva och tippa om årets allsvenska. Brukar vara ett intressant ämne att diskutera om.... Så därför levererar jag första tipset på hur det kommer att gå i år.... 1. Malmö FF (Där var väl ingen som trodde att jag skulle skriva annat ![]() 2. Elfsborg 3. Helsingborg 4. IFK Göteborg 5. Kalmar 6. Djurgården 7. AIK 8. Hammarby 9. Halmstad 10. Gais 11. Gefle 12. Örebro 13. Trelleborg 14. Brommapojkarna Detta är mitt tips....Tänk ochså på att denna säsongen är den sista som består av 14 lag, nästa säsong skall det vara 16 lag i denna serie och att det då blir bara 1 lag somm åker ur direkt. MVH Kenneth