![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Hej! hade tänkt att måla om lite fordon till militärfordon, men vad använder man för prog? finns inte något prog med i trainz (09)? Finns det några färdiga millitärfordon? vet att det finns tågvagnar men dom gick int på 09.
Sen undrar jag lite om det finns vägkornen till vägarbeten och liknande. Undrar även varför tågspåren blir så kantiga? (dom jag har laddat ner från downloads). Ser så konstigt ut. Söker också efter ett vatten torn. Har kommit en bit på väg. och tycker ni är grymma ni som har tillverkat och lagt ner tid på så många saker att ladda ner! Här nedanför har ni en bild från en vy ur de jag har byggt. men det är bara en liten del. http://www.e-buzz.se/forum/attachmen...1&d=1262275873 Mvh Tony |
![]() |
![]() |