![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Äter alltid nyttig frukost, grovt bröd med pålägg och mellanfil med frukt och osötad "musli"... sen är du "fit for fight" för att göra intessanta inlägg här på forumet...
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2010-10-22 klockan 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag lever på a-fil och Start.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
En tallrik yoghurt med flingor, ibland juice om det finns... Skulle behöva bli bättre på det där, men mina morgnar är rätt stressiga.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
På jobbet blir det (Beroende på definitionen av frukost?) en drickyoghurt, en smörgås och en red bull... uhm.
Fast om du definierar frukost som första måltiden efter man vaknat så blir det ofta en färdiglagad middagsrätt från typ Findus. Nattjobb is... the shit.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Räcker med nybakta minibaguetter eller specialflingor!
![]() |
![]() |
#6 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Så kan det vara när man stiger upp vid 5-tiden och spenderar dagen i lastbilen eller med att lossa/lasta densamma.
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2010-10-24 klockan 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Skillnaden är att jag äter frukosten vid 6-7 någonstans och då har jag jobbat 8-9 timmar...
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag äter mild lättyoghurt (0,5fetthalt) med Euroshopper mussli och två skedar frysta blåbär och Euroshopper Multivitmindryck för de är billiga. Direkt efter kaffe med macka. Sen är jag nöjd.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-10-28 klockan 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag åt en delvis nyttig frukost idag...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hallå där! Red Bull är inte nyttigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Ok... bananen är nog nyttig i jämförelse med de andra produkterna...
![]() |
#13 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |