![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: May 2002
|
![]()
hej alla Msts/trainz fans, jag bor i gbg och så en dag när jag väntade på bussen (bussstationen ligger brevid centralen ) så såg ja två konstiga tåg de ena hade en front som en kudde och bestog av tre vagnar de andra tåget såg jag bara på långt håll den hade liknaden färger som eurostar och såg nästan ut som en eurostar och här är frågan vet någon här vad det är för tåg, skulle gärna se flera bilder på dessa två tåg.
MVH Yzerman ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilken av dessa webbkameror borde jag köpa? | Olaf Lindström | Off-topic | 3 | 2004-03-23 20:20 |
Finns det någon kunnig som kan ge tips. | bjrn | Allmänt om tågsimulatorer | 2 | 2004-03-04 17:38 |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 19:58 |
Någon som planerar/funderar på Xoa7+Box7? | lasse1067 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-11-08 15:50 |
Vill någon ha dessa skyltar? | mikaelw84 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-08-31 00:31 |