![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Dec 2001
|
![]()
Efter att ha gett upp mina egna försök med 3D-modelering så får man ju hoppas på alla andra duktiga byggare som uppenbart finns här. Y3 och Yoa2/X9 var riktiga höjdare bara för att nämna några.
För ganska så länge sedan här diskuterades det om bygge av Xoa7 men sen hände tydligen inget. Eftersom detta är en av mina absoluta favoriter bland svenska elmotorvagnar så för att kunna återuppleva dessa om än digitalt så försökte jag mig på att bygga lite 3D för att sen kanske kunna skapa en Xoa7. Detta med 3D var uppenbarligen inte min grej och även tidsbrist var en stor orsak till att det gick åt helsike. Undrar därför om någon 3D byggar möjligen har planer/funderingar på att ta fram en Xoa7 + Box7, det hade varit toppen isåfall. Det är ju snart jul och då brukar man ju få önska. ![]() Här är en länk till dessa klassiska elmotorvagnar som t.o.m gått som snälltåg en gång och då även hade första klass. http://www.sjk.se/tag/bilder/x7.jpg |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Jo jag började väl.. Men det var för svårt första protjekt..
Men jag tror jag ska börja om från början med den en vacker dag!! //MVH John |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 21:30 |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 20:58 |
Någon som diggar bilspel? | GT | Off-topic | 5 | 2003-01-06 20:49 |
Vill någon ha en Xoa7?? | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 12 | 2002-12-10 19:21 |
Vet någon något om nya Gmax 1.2 ännu? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 11 | 2002-11-21 18:43 |