![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag har installerat spelet NFS4:Road challenge men när jag startar får jag fram en skärm från Safedisk och sedan poppar cd:n ut och datorn säger: Insert game disk![xx(] Vad är fel!? --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
E deet en bränd skvia?
//MVH John |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
|
![]()
Nej det är det inte![V]
--------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Jag hade samma problem med min NFS Road Challange. Jag fick inte ordning på det så jag slängde skivan helt enkelt.
Ett tips. Gör det samma. Och skaffa Need for speed: Hot pursuit 2 Ett grymt spel, bra grafik, + man kan spela över nätet. "Gamespy" ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Moderator
|
![]() Citat:
![]() Du skulle nog försökt med att kolla på ea´s hjälpsidor där jag fann svaret! ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Testa att cracka spelet, brukar fungera då en crack är igentligen
för att man ska slippa spela med cd. --- MvH Cj | www.aeger.net |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
|
![]()
Jag fick det att fungera genom att sänka siffran på CD-enheten från E
till B! ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med webläsaren. | Olaf Lindström | Off-topic | 2 | 2005-02-21 19:34 |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 19:38 |
Svårlöst problem [256-color-mode] | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-10-12 20:20 |
Sjukt skumt problem | Southpole | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-08-14 06:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |