![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]() ![]() nytt interiör som ser exakt ut som verkliga[8D], istället för det röd grå orginalet[xx(] va sägs om det nya interiöret?[:I] mvh Rodi |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ser väldigt Realistiskt ut! Du verkar ju vara en duktig "inteiörsgörare".! Har du gjort en passview så man sitter i vagnen och åker oxå? (Knapp 5 i msts)
MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#3 |
Avregistrerad
|
![]()
nej vet inte hu man gör en[8]
ps. tack för att du hjälpte mig att få in alphan ![]() mvh Rodi |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() --------------- Hälsningar: Som fylle 14 den 2/6! =) |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Avregistrerad
|
![]() ![]() två nya bilder som viasr vagnens interiör[8D] mvh Rodi |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
[/quote]
Det krävs att någon med 3d program bygger "passviewen" först! ![]() ![]() --------------- Hälsningar: Som fylle 14 den 2/6! =) [/quote] Varför bygga något som redan finns ? Jag ser iaf. inredningen på bilderna ![]() Lägg till i .eng filen : Inside ( PassengerCabinFile ( BLABLABLA.s ) PassengerCabinHeadPos ( 0.8 2.1 2.2 ) RotationLimit ( 30 170 0 ) StartDirection ( 0 0 0 ) Sound ( "gp38cab.sms" ) ) Robban (ta "reply with quote" om inte mellanslagen i början syns) |
![]() |
![]() |
#7 |
Avregistrerad
|
![]()
jag är ine riktigt expert[8)] på detta men jag kanske kan skicka tåget så att du kan fixa?^_^
mvh Rodi |
![]() |
![]() |
#8 |
Avregistrerad
|
![]() ![]() nu har jag lagt till även oranga väggar + bruna dörrar[8D] mvh Rodi |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Prov ommålning | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-10-09 07:32 |
Rc2 Gc Ommålning | Erik.H | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2004-03-12 19:08 |
Röd X2 ommålning | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2002-08-08 14:55 |
Första aktiviteterna.... | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-28 10:58 |