![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej,
Jag undrar om någon kan vara snäll och fixa en transparent bakgrund till min logga istället för den svarta på min nya X2000 signatur? ![]() Tack på förhand! Med vänliga hälsningar: ![]() X2000 - Sveriges stora stolthet, ända in på 2000-talet. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Något sån't här, eller?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Fett snygg!
Tack så mycket! ![]() Med vänliga hälsningar: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tjena Markus!
Du skulle inte kunna skriva, hur man gör en transparent bakgrund? Eller är det för krångligt att beskriva? Vi har ju så många som är duktiga på det mesta här, skulle inte några av er kunna skriva lite: How to (beskrivningar)? Om t.ex. ommålningar, 3d-bygge m.m. och sen publicera dom i en tråd här. Har man problem, så tittar man bara i den tråden, och (förhoppningsvis) finner svaret! ![]() Edited by - pierre on 12 June 2002 21:47:06 Edited by - pierre on 12 June 2002 21:48:04 |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har börjat på en tipstråd under: MSTS General
Kolla! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 22:52 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 18:18 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |