![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jaha, nu är jag igång igen. Inte det lättaste att hita en rubrik för, men här är i alla fall mitt problem.
Jag använder STW's buffertar på min vagn, och ena sidan blir bra. Tyvärr så händer något när jag roterar/mirror (har provat båda) bufferten och kopplet för att fästa det i andra änden. Bufferten blir liksom genomskinlig. Svårt att förklara, men det verkar som om vissa polygoner försvinner. Har haft samma problem förut men jag minns inte hur jag löste det. mvh .... Mats Rätt ![]() Fel ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur foga samman två objekt? (Gmax) | MatsH | 3D-design - Trainz | 5 | 2005-04-13 18:49 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 18:16 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 16:09 |
Sammanfogning av objekt i Gmax/3D studio? | Mikael | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-06-01 17:57 |
Höja/sänka objekt i editorn? | Mikael | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2001-12-23 21:12 |