![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej!
Är det någon som skulle vilja ha en vägskylt till Trainz så skulle jag kunna fixa det i Gmax(om den inte är för kompliserad). ![]() MVH Arvid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Arvid.
Jag har ett gäng nya skyltar på gång. Det är samtliga. Förbuds, påbuds och varningsskyltar och är lite mindre än dom som finns just nu. Dom håller standardmåtten som finns ute. Har då gjort dom utan stolpe, så dom svävar fritt i luften. Så om man vill, så kan man placera ut dom på lyktstolpar eller på separata stolpar som jag har gjort några stycken av. Har börjat lite smått på tilläggstavlor. ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Tjusigt Bengan ofta finns det ju mer en ett märke på samma stolpe också, det vore trevligt med fri höjd att sätta vid tex portaler och låga broar mm.
Göran. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
Hade tänkt mig, att försöka lära mig hur man gör för att skriva dit text på skyltarna, så att man själv skriver in valfri höjd på skyltarna. Slängde in en fråga hur man gör för ett tag sedan. Fick svar på frågan med någon länk till något då, men har inte fått ändan ur vagnen än för att kolla hur man gör. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Lägg till tag:en height-range 0,10 så kan tavlan flytta upp till 10 m upp. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citat:
Har jag inte tänkt på. Det måste jag kolla lite närmare på, så att dom kan komma upp i den höjden som passar om man skulle vilja sätta upp dom på en bro eller viadukt. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Skrivbar text på skylt. | Bengan | 3D-design - Trainz | 27 | 2005-11-01 16:38 |
Vad gör denna skylt här. | Bengan | Off-topic | 8 | 2005-10-30 18:09 |
Skylt vid plankorsningar | Hinken | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2005-03-03 21:46 |
Min rutt till UTC och me Tomas Stations skylt | Nicke_123 | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-12-14 21:49 |
Polcirkeln skylt | Tomas | 3D-design - Trainz | 0 | 2002-11-25 20:16 |