![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Missa för bövelen inte Iron Maidens konsert på Ullevi i morgon kväll live på SVT2!!!
![]() Redan ikväll är det en nyinspelad intervju med de skotska krigarna 21.30. Trevligt att SVT satsar på oss som gillar musiker som kan spela live på riktiga instrument ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Ja, det här får vi inte missa!
O intervjun har jag sett ikväll den ochså. Min favvo Maiden låt är Run To The Hills, så jädrans bra allstå. Långt hår äger!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Detta är en av mina favoritgrupper...Fast man har kommit upp i ålder så lyssnar man på denna grupp ändå... Det är ju ingen ung grupp precis, utan dom har ju som alla vet hängt med ett tag...Det som man en gång har börjat lyssna på finns ju kvar... Jag har dessutom de flesta av deras skivor, ja, till och med om jag inte har alla....Jag hade de första skivorna på vinyl, men numera finns de i digital form... Dessutom avundas jag de som har kunnat köpa biljetter till denna föreställning..Tyvärr så missade man detta, men om man skall vara ärlig, så var det ticnet som blev överbelastat och sedan efter en timme så var det slut...Jag tror att 2 spelningar och kanske ännu fler hade de lätt sålt slut på... MVH Kenneth
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Ingen risk att missa den!!
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bl.a. dom har man vuxit upp med, så dom får absolut inte missas...
Helt otroligt att SVT sänder!????
![]() |
#6 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Varit full rulle och med en scanner och lyssnades på deras trådlösa mickar är man alltid fullt uppdaterad
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Detta var en kanonspelning från deras sida...Vilket drag!!! Iron Maiden is the king of rock 'n' roll!!! MVH Kenneth
![]() |
#8 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Wow,vilken kväll!!
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ruskigt bra spelning!
Det borde dock börjat när det slutade, för att ljusshowen skulle gjorts rättvisa. Run To The Hills, Trooper och The number of the beast var helt klart bäst!
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Den var riktigt bra!
Min farsa fyllde år igår så egentligen så skulle jag och farsan dit, men så blev det tyvärr inte. ![]() ![]()
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Ja, den var riktigt lyckad!
Deras samspel med publik är rätt unik ![]() Men jag undrar om SVT var lite snabba på att avsluta det hela, skall höra med min kusin sen om det rent av blev nåt mer. Publiken ville ju knappast att det skulle vara slut ![]() Sitter nu med 60 GB i avi Huf format som skall konverteras till 2 st. DVD med intervjun som bonus på den andra ![]()