|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2004-02-09, 22:28 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
Några filmer med ljud!
Hej!
I ock med att min "webbserver" är igång så passar jag på att visa några filmer jag filmat med kameran! Dom är filmade i 640*480 med 15 FPS. Pson kommer att fylla på med några filmer som hamnar i Pson mappen. Vi får se hur länger servern rullar. ¨ Det är bäst att ni Högerklickar => Spara som så ni får hem filmerna! Annars kanske ni inte kan se dom. Har begrensat bandbredden till 0,5 Mbit sammanlagt så ha tåla mod när ni ska kolla på filmerna, det tar ett tag att ladda för er, särskilt om det är flera som ska kolla sammtidigt. Adressen: http://mson.no-ip.com/film Skriv nån rad om ni tyckte om filmerna MvH. Mson http://www.tagbilder.com |
|
2004-02-10, 20:31 | #2 |
Medlem
|
Fortsätter på tråden och introducerar mina filmer, som Mson varit snäll nog att lägga upp på sin webbserver.
Klicka här för att komma till sidan med filmerna. Glöm inte att högerklicka och använda dig utav "Spara mål som"-metoden. Obs! Filmerna kommer i dagsläget endast att vara tillgängliga till torsdag kväll som det ser ut idag. Kommentarer mottages gärna! Med vänliga hälsningar Pson |
2004-02-12, 15:50 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några frågor... | Dm3 | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2005-01-30 14:06 |
Spela upp flera ljud i Windows 98? | Trigger | Off-topic | 2 | 2004-01-10 21:46 |
Datorn gör konstiga ljud, ett dåligt tecken eller? | Jonatan | Off-topic | 6 | 2003-12-05 20:28 |
Filmer, nån vill ha? | Dson | Off-topic | 11 | 2003-05-08 19:39 |
Ljud till tågen | avgd | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-08-28 23:45 |