|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2004-03-20, 12:15 | #1 |
Medlem
|
SVTTL söker betatestare....
... för de aktiviteter jag gör inom ekonomin.
PRESSRELEASE Jobbet med att göra själva aktiviteterna är inte speciellt tidskrävande. Det som tar tid är alla testkörningar. Därför vill vi nu ha ett antal testkörare som provar dessa aktiviteter innnan de släpps ut på internet. är man med i ekonomin så får man 1000 virtuella pengar per aktivitet man testar och om ni är intresserade så maila mig eller skriv in det här nedan. jag vill då veta vilka rutter ni använder. Det ni skall kontrollera är följande: - Kommer man fram på banana pga av all annan trafik? - är texterna så pass lätta att man vet exakt vad som skall göras? - Hur långa är ev stopp vid signaler i stopp? - Vad kan ev göras bättre? Varje testkörning kommer till er i zip-format genom email. Ni har veckan på er att testköra och skicka in ett svar till mig. Efter ev rättningar så testas det en gång till och sedan när vi är nöjda så släpps den på nätet och ni får betalt av SVTTL under helgen. Ett exempel: Tåg XX skall köra malm från rutten JBJ till SWE och vidare in på KMJ och hamnen. Detta innebär för mig att jag måste göra tre olika aktiviteter. Dessa gör jag som en beta och testar i aktiviteseditorn så att det fungerar med AI-tåg och annat. Dessa tre aktiviteter skickas sedan till tre olika betatestare som testar att köra och när allt är klart så finns det tre nya aktiviteter för alla på internet och tre personer har tjänat 1000:- virtuellt genom ekonomin. Anställda: Ohlis AB med rutterna ????? SGTK med alla rutterna UBOPGE med rutterna ??????????? M v h /Pursche www.svttl.se |
|
2004-03-20, 12:19 | #2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
|
2004-03-20, 17:26 | #3 |
Medlem
|
Söker detta jobb.....
O Kjelstad VD, SGTK |
2004-03-20, 19:02 | #4 |
Medlem
|
Jag kan ta den sista tjänsten!
MVH Daniel VD för UBOPGE |
2004-03-20, 19:43 | #5 |
Medlem
|
Vilka rutter kna ni testa på?
jag kan ta emot fler än tre personer. Sju som max hade jag tänkt mig. M v h /Pursche www.svttl.se |
2004-03-20, 23:56 | #6 |
Medlem
|
VHJ, KMJ, SWE
MVH Daniel VD för UBOPGE |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nya SVTTL är här! | vl | Virtuella Tågbolag | 114 | 2005-05-21 15:42 |
SVTTL behöver en ny medarbetare. | Pursche | Virtuella Tågbolag | 12 | 2004-11-11 10:07 |
Nya Tider på SVTTL. | Pursche | Virtuella Tågbolag | 4 | 2004-03-23 18:43 |
Ekonomin rullar på SVTTL | Pursche | Virtuella Tågbolag | 50 | 2004-02-08 10:05 |
Sökes: BETATestare av ny aktivitet till NDK 4.03! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-09-30 18:40 |