|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-09-22, 19:41 | #1 |
Medlem
|
Sökes: BETATestare av ny aktivitet till NDK 4.03!
Är väldigt snart klar med en aktivitet till NDK 4.03.
Jag söker BETATestare till det. Aktiviteten går ut på att man ska köra ett Loktåg mellan Randers och Århus. Tåget består av: DSB Me 1505+6 st Bn vagnar+en Abns. Det är runt halv 8 på kvällen, så det är rätt mörkt. det är en hel del möten, men inte så mycket consist stående ute på bangårdarna/sidospåren. Man ska först köra fram sitt tåg till Plattformen, och sedan avgå mot Århus, med stopp på alla stationer därimellan! Hoppas att någon har lust att testa, jag har en BETAtestare, men det skulle vara bra med en till! Frågor? Kontakta mig på min MSN, Daniel_trainfreak@hotmail.com eller skriv i denna tråd! MVH Dson i Sandviken. |
|
2003-09-30, 18:40 | #2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
Jag kan gärna testa!
Sten Johansson |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitet till KMJ 3.1? | Gullner | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-11-25 18:41 |
Sökes: Aktiviteter till VHJ | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2004-01-17 11:37 |
Tips sökes till Consist-Program | Kvarne | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-04-21 17:24 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 18:00 |
Aktivitet till KMJ-Routen | blackout | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 54 | 2002-11-02 16:48 |