![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Väntar DU på Nynäsbanan? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 62.75% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 37.25% |
Antal röster: 51. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hejsan,
Jag undrar om det är någon därute som håller på med nynäsbanan eller har en klar? Tacksam för svar! Ni kan även rösta om ni väntar på den så ser vi hur många som vill!
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2005-12-30 klockan 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Vet att Kristian håller på med banan (Krille400), prata med honom så får du se..
![]() |
#3 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jo, visst håller jag på med SNJ, men det går extremt långsamt. För närvarande har jag bara byggt mellan Västerhaninge och Tungelsta. Endast spår, stationer, signaler och några hus är utsatta så det kommer ta ett bra tag innan denna blir klar. Förra året "slarvbyggde" jag en annan version av nynäsbanan som tog 3 dagar o göra, men den var nästan en mil kortare än originalet, så den raderade jag. Här är ett par bilder från banan jag bygger nu.
1. Krigslida hpl 2. Infart till Tungelsta norrifrån 3. Tungelsta stn MVH Kristian. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
NU HAR KRILLE OCH JAG BÖRJAT ATT BYGGA NYNÄSBANAN!
KRILLE HÅLLER NU PÅ MED LANDSKAPET PÅ SIN DEL OBS! Linier: Bålsta - Västerhaninge - Nynäshamn ________________________________ Landskapet: Träd Hus Perronger ( Deckoration ) Vägar ( Läggs ut som på riktigt! ) _________________________________ Info: Bygg Linien Märsta - Södertälje C - Gnesta själv med räls och övrigt. Jag kommer att bygga nynäsbanan och kanske Krille400. _________________________________ Info om Nynäsbanan. _________________________________ DETTA BLIR MITT ( OCH ER ANDRAS ) STORA PROJEKT 2006! _________________________________ Skriv i tråden om du vill bygga.
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2006-02-06 klockan 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Vad tycker ni om bilderna?
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Bra början iallafall
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det är bra början! Jag brukar minska bilderna till 800x600x24b pixlar, så passar det utmärkt till forumet. Slipper bläddra framåt och bakåt. Lycka till med bygget! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
SMK >> Det var ett tag sen åkte tåg från Ösmo, men något perrongtak finns det inte där vad jag vet....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Skulle bara testa lite
![]()
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Jag har nu köpt en bok som heter Nynäsbanan så nu kan stationerna se EXAKT ut som på riktigt!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Man tackar!!!
![]()
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Nu har Krille400 och jag bestämt att jag bygger från V-H till Nynäshamn och han från V-H till Stockholm ( Bålsta )