![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Jag har försökt att leta efter en tråd som skulle kunna besvara mina problem, men inte hittat något, när jag har startat CMP och jag trycker på något så låser sig allt inget händer, när jag avsutar programet så står det (programet svarar ej) hur fixar jag det? För övrigt verkar allt fungera som ex SURVEYOR.
Tacksam för svar Jonni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
vad har du för dator.
Tror det krävs en rätt bra dator för att klara av att använda Cmp. Annars kan det bero på att du har för många andra program på samtidigt.
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jonni |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
det är händer mig då och då också. jag har aldrig hittat nån lösning på problemet, ibland vill det funka, ibland inte. och det kan inte ha med min data att göra eftersom den är väldigt bra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
inget fel på din datorn. cmp har massor med buggar. du är inte ensam om att ha klickat på en knapp i cmp och den har rasat. hände alldeles för ofta. speciellt när man börjar få mycket i tranz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Då finns det inget att göra? om jag förstår saken rätt, det var ju tråckigt!
Jonni |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag har en liten fråga, när jag startar surveyor så får jag ett medelande som säger "Som of your content has not been commited", hur bär jag mig åt för att finna dessa bland alla så jag kan commita den/dom?
Jonni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Tack Sven, nu har jag lärt mig att fixa det.
Mvh Jonni |
![]() |
![]() |