![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag och Mson var ute och fotade tåg idag också. Denna gången Norrköping C samt Linköpings Bangård. ![]() Norrköping:X 2000 tåget mot Malmö och Köpenhamn. ![]() Här finns många InterCity tåg samt ett Blue-X tågsett, här ser vi ett av tågsetten bege sig mot stations området. Kan du se vilket av dem? ![]() X12 mot Katrineholm står inne och X 2000 beger sig mot Skåne. ![]() Ett häftigt perspektiv, utgången på bangården. Tyvärr kom det en städare och sade att vi inte fick vara på bangården. Annars hade vi fotat lite Blue X texturer. Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Lägger du upp dina bilder på en hemsida eller så du kan visa dom här eller hur går du till väga?? Jag tycker det är lite dåligt att man inte kan ladda upp bilder från hårddisken om d'r te x hade varit en inbyggd virusscan.
Mvh:Trigger |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej
Jag brukar göra både och, jag laddar upp filen på min lilla FTP-plats hos Telia eller så laddar jag upp dem på forumet. Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hmm... dom två nedersta bilderna:
Hur tog du dom? Stod du på spåren? Blir bara lite irriterad på sånt, inget personligt ![]() Det är många nu för tiden som springer under bommar, genar över spår, och liknande. En säkerhetsrisk... Annars: Snygga bilder... Jonas M. Bobjörk ![]() "You´re old enough to kill, but not for voting" http://www.bobjork.nu/download/msts/ |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Pson: Hej!
Nej vi stod på en övergång på Bangården! MvH. Mson ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jonas M. Bobjörk ![]() "You´re old enough to kill, but not for voting" http://www.bobjork.nu/download/msts/ |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 21:52 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 16:54 |
Tuffa bilder från dagen | Pson | Off-topic | 14 | 2003-11-11 20:00 |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 01:51 |
Nya bilder från Silja Europa :-) | Pson | Off-topic | 0 | 2003-08-09 01:51 |