![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Nästan hela dagen var jag och Mson nere vid stationen och fotade idag. Vi var där nästan hela tiden från 13.00 till strax efter 18.00. Det blev som ni säkerligen misstänker många bilder! Här kommer därför ett par bilder ifrån dagen, vi börjar med kvällbilderna.
![]() SJ InterCity 242 mot Nyköping och Stockholm inväntar avgångstiden ![]() SJ X 2000 541 mot Södertälje och Stockholm inväntar avgångstiden ![]() SJ X52 Regina med tåg 237 har ankommit dess slutstation Linköping ---- Flera bilder ---- ![]() BK-tåg 8311 mot Kalmar C ![]() Försenade X 2000 531 mot Malmö och Köpenhamn ![]() SJ X52 Regina har ankommit Linköping från Stockholm i tåg 233 Hoppas att ni tycker om bilderna! ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() ![]() SJ X 2000 541 mot Södertälje och Stockholm inväntar avgångstiden Riktigt grymt bra bild!!!!!!!! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Fasen va snygg den sista bilden var.[
![]() Asfalten är ju så himlla snyggt reflekterande där... ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
När Mson leker lite med Psons kamera blir det alltid bra slutartids-bilder
![]() Nä men jag vart också nöjd med bilderna! MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Fina kvällsbilder.
Den med blänkande asfalt tycker jag är bäst. MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citat:
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Tre sekunder
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Member
|
![]()
Haarj alla.
Nå tittade jag like dom snygga bilderna igennom, og en tittade jag spesielt uppmärksamt på, det ar detta bild av detta Kustpiltåg, jag trodde at alla kustpiltåg skulla tagis ut og händas över till DSB, ellar var det endast nån av dom??? TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark Team Hvidbergs Togsider http://www.geocities.com/mhv_omjk/Train-sim.html |
![]() |
![]() |
#9 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Det går en "massa" Kustpilar här i Sverige. Iallafall så har jag sett några på sistone! ![]() ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Kustpilen på Stångådalsbanan mellan Kamlar och Linköping körs fortfarande utav BK-tåg. Och såvida jag vet kommer trafiken inte att slutas köra med Y2 Kustpilen.
Däremot nere i Skåne, kommer Kustpilen att försvinna om jag förstått det rätt. Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Member
|
![]() Ja för jag har hört annanstans att dar skulla vara 4 set Y2 Kustpilar ifrån Skåne dar ar gått över till DSB og dom skulla vara blivit ommåladet på et verkställe i Århus, dom skulla vara nummeradet 5089-5093 såvida jag vet alltså. Og så trodde jag endast at Kustpilarna kjörde på kuststräckningar, alltså ifrån kust till kust. TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark Team Hvidbergs Togsider http://www.geocities.com/mhv_omjk/Train-sim.html |
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]() Citat:
![]() /Jocke ![]() C16 2919, 1987-2001 http://www.saltsjobanan.tk |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Diesel, Diesel och åter Diesel i Danmark? Har dom överhuvudtaget något tåg som drivs av el där eller? [xx(]
Snacka om att vara "miljövänliga". ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Nu kan det hända att jag har fel, så ni får gärna rätta mig. Men jag har för mig att dem enda eltågen i Danmark är S-bahn tågen i Köpenhamn.
Björn N |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
E el på kystbanan mellan Köpenhamn-Helsingör..
//MVH John |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 21:52 |
Några bilder från dagen | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 4 | 2004-07-24 02:34 |
3 Bilder från dagen | vfp420b | Off-topic | 9 | 2004-07-17 01:28 |
Några bilder från dagen | vfp420b | Off-topic | 21 | 2004-07-14 18:24 |
Nya bilder från Silja Europa :-) | Pson | Off-topic | 0 | 2003-08-09 01:51 |