![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
I have made some swedish content for the Rail Simulator.
And I release this today. Special thanks to KMW for many help and for the scripts ![]() PLEASE read the included readme.txt-files on all this archives and look at the included screenhots and help-files. On the signals-archive you can find a pdf-help-file made by KMW. ![]() Downloads: Test-Demo-Route_for_SE-content_by_newS_v1.0.rar also including of this file 13 new containers Birches-Foliage-Pack_by_newS_v1.rar rock_formations_by_newS_v1.rar swedish_catenarys_by_newS_v1.rar swedish_houses_by_newS_v1.rar swedish_platforms_by_newS_v1.rar swedish_signals_and_rail-crossing_by_newS_and_KMW_v1.0.rar swedish_signs_by_newS_v1.rar terrain-textures_by_newS_v1.rar For the Test-Demo-Route you must also download and install the follow files: Grass Texture Replacement Kit [24 Jun 2008] SBB Re460 and NSB EL18 Beta DB Habbiins - Gueterwagenpack Container-Paket for KRS-without-US-Addon by newS Truckpack by newS v1 Truckpack by newS v2 klick on the images to enlarge: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av newS den 2009-06-10 klockan 04:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
VERY impressing newS and KMW! Great work! Hopefully we will see lot's of routes for RS now on!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Great!!! Very Nice! Thanks!
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Very good stuff, newS and KMW!
Two Thumbs Up! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Förlåt om jag skriver på svenska men det här är helt fantastiskt!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Let me respond to this with
![]() ![]() The quality is stunning and I'm totally amazed at the rate of new items. Signaling can be quite complicated in some situations and you must read the instructions or you will be confused. I've only made the instructions in English so far but a Swedish translation is intended also. I'm sure there are errors still in some situations that we have not thought of. That we will have to handle as they are discovered. Signalerna kan vara lite svåra att greppa hur de ska användas och ni måste titta igenom dokumentationen annars kommer det bli fel. Dokumentet är ännu bara på engelska men ska översätta till svenska också. Det finns säkert fel kvar i skripten i situationer som vi inte har tänkt på. Det är sådant som vi får lösa allt eftersom. Enjoy/Roa er, Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Precis, kolla ordentligt i PDF filen som följer med signalerna
![]() ![]() ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
If a route-creator need specially signs, he must me send a PM or eMail. I then make this...
I mean this signs: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Words cannot describe the awesomeness of these objects!
Good work ![]() ![]()
![]() |
#11 |
Tidigare Ruben
|
![]()
När jag la in järnvägsövergångarna så krachade KRS. Kan jag göra något?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
That would be easier for you, so you don't have to make signs to everyone. Sorry for my bad bad english
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
This is not possible.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Här har jag översatt hur man använder huvudsignaler, försignaler samt kombinerade signaler till svenska för er som inte förstår engelska. Dock har jag inte översatt hur man gör vägövergångar, eftersom jag inte vågar försöka. Jag vet knappt själv hur man gör.
Hoppas ni får användning för den..