|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2013-02-01, 01:30 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
Y6 finns snart att hämta
Hej alla.
Jag tog ju som ni kanske vet på mig att konvertera LAn's Y6* till RW och det är väldigt mycket på tiden att den också släpps. Några grejer dock som gäller för denna version är. Inga fungerande körkontroller så man får köra med HUD/tangenter. Inga regneffekter Ingen "åk med kamera" från passagerarvyn Fungerar gör: Ljud/Ljus/Dörrar/Torkare det bör även sitta någon tok bakom de ej fungerande spakarna om allt gått rätt till. 3 Versioner kommer med som inte skiljer sig mer än på plogarna men det ger lite omväxling. Motorvagnen kommer upp på BanByggarna när Mazz testat och godkänt. En bild så länge.
2013-02-01, 01:37 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Oj! Det var inte lite det här! Jättekul! De ser väldigt fina ut! Grattis Basse!
|
2013-02-01, 09:29 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
Jättesnygga
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
2013-02-01, 10:09 | #4 |
Medlem
|
Härligt! Vackert!!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2013-02-01, 10:14 | #5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Härligt...äntligen...detta har man väntat på. Dom är kanonfina, bra jobbat!
2013-02-01, 11:58 | #6 |
Tidigare mrdaddydj
|
Härligt! Kommer göra sig bra på alla (förhoppningsvis) svenska rutter som kommer att komma!