|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2005-03-09, 22:09 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
Hjälp - Download Center
Hej
Efter en tids uppehåll är jag tillbaka. Försöker att ladda ner lite från Auran mha Download Center. Får följande: "Sidan kan inte visas Sidan du söker efter kan ha flyttats eller bytt namn. -------------------------------------------------------------------------------- Försök med något av följande: Öppna startsidan för install och sök efter länkar till den information du vill ha. Om du skrev in sidadressen i Adressfältet bör du kontrollera att den är korrekt. Om du fortfarande inte kan öppna sidan klickar du på knappen Sök i Internet Explorer om du vill söka efter liknande platser. Internet Explorer " ??? Har TRS2004 senaste SP. Har aldrig varit ett problem med detta förut. Har gått igenom alla profiler, updaterat lösenord etc etc. Inget hjälper. Vet någon vad det här kan bero på? EDIT: Så här ser URL:en ut vid ett av nedladdningsförsöken "trainz://install/<KUID2:192081:12:1>". Hälsningar Richard |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Download helper update | Rc1166 | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-05-21 23:04 |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Help!...cannot download Puntanen decidious treepac | fikalaker | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-03-31 23:46 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 18:09 |
World Trade Center Dokumentär | Pson | Off-topic | 4 | 2002-07-23 13:43 |