![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
...och det blev Grekland som vann överlägset
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Var väl rätt väntat, fast Martin förtjänade bättre poäng
![]() Min personliga favorit var dock Norge! Freddy Mercury ler i sin himmel ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
ÄNTLIGEN !!!
jag är så förbaskat trött på detta jippo.. Som tur var vann vännen Elena!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Deskgrunt, du skämtar väl?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja det är väl för väl att detta dravel är avgjort för i år...Sverige får dessutom kvala in till nästa år... Nej, en av helgens helgens höjdpunkter kommer ikväll då FC Barcelona spelar...För er som inte känner till det så är det TV 4+ som visar deras match kl 21.00... Den andra höjdpunkten var igår (då mienar jag inte melodifestivalen) då Arsenal vann FA-cupen mot Manchester United... Dessutom så vann ju Juve La Scudetto i fredags i och med Milan bara spelade oavgjort... 3 av 3 favoritlag har vunnit inom den närmaste tiden!!! MVH Kenneth PS Idag vinner ochså MFF mot Sundsvall...DS
![]() |
#7 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
Arsenal tycker jag förtjänar att vinna. Kul för "Freddan" att han fick ta en straff ochså... ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Real Madrid har spelare som borde kunna göra detta lag till världens bästa, MEN trots alla inköp för miljarder, all reklam osv. är det ändå inte i klass med Barcelona.
![]() |
#9 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Jag är också ett gammalt Queen-fan ![]() Jag menade allvar, Norge var bäst! Får lägga i en dvd med Turbonegro nu bara för det ![]() knebert, usch håll tåfjuttandet utanför denna tråd där vi diskuterar seriös musik! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hm....vi har ju inte dragit in The Beach boys, The Beatles, Rolling Stones, Dire Straits i diskussionen ännu...och först när de är gjort kan man börja tala om "seriös musik"
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Tycker absolut att Sverige förtjänade dom poäng som dom fick. Martin Stenmarck var ju totalt urusel, nån som hört låten "Who let the dog out"?
![]()