|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-08-24, 14:22 | #1 |
Guest
|
Flest speltimmar - Vilket spel ?
Förr eller senare tappar man intresset för ett spel - det bara så.
Men, vilket spel menar du att du har lagt flest speltimmar på [?] För min del utan tvekan Railroad Tycoon II ! wilburt [8D] |
|
2003-08-24, 14:28 | #2 |
Medlem
|
Hmmmmmmmmm....låt mig tänka.....
....Det måste nog vara...hmm...Max Payne...det är ett spel som verkligen är bra! Tar mig rätten att skapa en Tvärt-emot-tråd...hehe Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
2003-08-24, 17:05 | #4 |
Junior Member
|
Helt klart Transport Tycoon Delux! Längtar riktigt till i höst när "uppföljaren" Transport Giant släpps.. Undra baraq vad min underbara sambo säger när jag parkerar framför datorn hela kvällarna.
NetMagic |
2003-08-24, 17:29 | #5 |
Guest
|
Vilket spel som jag har spelat mest? Svårt att säga. När jag gick på lågstadiet blev det en hel del Stunts (bilspel, motsvarande Need for Speed I fast med möjlighet att bygga egna banor m.m.) på vår gamla 486:a med 66 MHz.
Sedan blev det också en hel del tid framför TOCA 2 på vår 450 MHz:are, och det är också det spel som jag tror att jag har ägnat mest tid framför. Och naturligtvis har det även blivit en himla massa tid framför Train Simulator, och kanske är MSTS det spel jag spelat mest, men det är svårt att säga. >>> Men just nu lirar jag vidare med TOCA Race Driver, som jag mest gillar men även ogillar. Detta på vår senaste 2,8 GHz:are. ____________________ / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
2003-08-24, 22:02 | #6 |
Senior Member
|
Det mästs spelade spelet för mig är Battlefield 1942 det är helt enklet för bra om man har intresse för takns och strisflyg samt båtar mm inom det millitära
M.V.H Nicke [^] |
2003-08-25, 12:09 | #7 |
Senior Member
|
Transport Tycoon Deluxe.. utan tvekan..
Tror inte Transport Giant eller vad det hette kommer bli lika bra. Chris Sawyer(?) "måste" göra spelet för att det ska bli samma känsla. |
2003-08-25, 14:49 | #8 | |
Junior Member
|
Citat:
NetMagic |
|
2003-08-25, 16:45 | #9 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
Citat:
fast MM2 toppar (även fast det var ett tag sedan jag spelade) och sedan Trainz eller RTC 2... /Leoj besök gärna: *ny adress:* http://www.trainz.w3.to eller mitt forum: http://invisionfree.com/forums/TrainzpageFORUM/ registrera er gärna där!! ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilket spel är detta? | Fredrik | Off-topic | 5 | 2005-02-14 20:51 |
Spel säljes(railroad tycoon 2 gold edition m.fler) | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2004-12-25 16:14 |
Minst Speltimmar...Kvarnes kontring mot wilburt :p | Kvarne | Off-topic | 8 | 2003-08-25 17:25 |
Vilket är bäst, MSTS eller Trainz | balderstorp | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-04-07 16:39 |
Vilket spel!!! | Cj | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2002-05-02 19:35 |