|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-10-03, 22:39 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Varför är Aurans Forum aktivare än detta?!
Aurans forum har si så där en 30 inlägg per dygn, Vårt (msts.e-buzz.net/forum) maxar på så där 2 per dygn. Håller vi på att tappa sugen, eller har vi tappat intresset? Vi är visserligen bara knappt 9 miljoner invånare (varav kanske 1000 håller på med tågsimulering), men ändå. Håll igång vårt forum, annars självdör det!
Ni som inte skriver nåt, skriv nåt! Inget inlägg är oväsentligt! Framför Edra fötter (eller händer) ligger ett av världens bästa forum, använd det då! Var inte blyga! LAn |
|
2003-10-03, 22:49 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Här kommer ett totalt oväsentligt inlägg som inte säger något som helst vettigt. Detta för att jag för tillfället inte har någon fråga eller information som lämpar sig för detta forum.
Sådär, nu har jag i alla fall skrivit ett inlägg. Nöjd? // Daniel |
2003-10-03, 23:06 | #3 |
STW-member
|
jag tror forumet tar fart igen när TRS finns att köpa. Nu går det lite på backburn, och STW har inte släppt nåra nya saker sen i våras, men det betyder å andra sidan att en hel del godheter finns i TRS och mer kommer! [:X]
lan du kan ju göra lite mer själv än att bara säga att vi ska posta nonsensposts vilka är lika värda som tystnaden som varit här.. gör lite tips o trick/reviews/posta screens Tomas |
2003-10-03, 23:27 | #4 |
Admin & STW-member
|
Hittils under oktober har det postats 105 inlägg.
Under September var det 1427 inlägg, något lågt men just nu väntar både msts-folket och trainz-folket på nya versioner av sina favoritspel. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
2003-10-03, 23:42 | #5 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Citat:
Till Daniel R: Varför svarar Du på ett totalt oväsentligt inlägg? _ LAn |
|
2003-10-03, 23:55 | #6 |
STW-member
|
Jag hänger inte riktigt med i svängarna här. Vårt forum är väl något att vara stolt över. Och att vi tar del av andra fora är det ju ingen som helst tvekan om. Vi lusläser dem! Fast jag brukar göra det med stängd mun, man vill ju inte dregla ner tangentbordet i onödan. Sedan ser man lätt enfaldig ut om man sitter länge med öppen mun.
Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
2003-10-04, 01:16 | #7 |
Senior Member
|
Ja, risken är att man ser ut som en fågelholk
/Mats |
2003-10-04, 10:11 | #8 | |
Medlem
|
Citat:
Som aölla dina saker så borde ju S maskinen bli jättesnygg! MVH Dson i Sandviken. |
|
2003-10-04, 17:27 | #9 |
Medlem
|
Det kan godt være at der ikke er helt så meget aktivitet her som på auran's forums (der sikkert har mange mange flere aktive medlemmer), men til gengæld er folk her 99% af tiden meget mere flinke ved hinanden. Det synes jeg, at der er grund til at være meget stolt af.
/Tom Vild med sporvogne - især Tvärbanan |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aurans forum online igen | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2005-01-25 02:43 |
Varför kommer detta felmeddelande upp?? | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-03-17 12:25 |
lämnar detta forum nu...... | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 5 | 2003-11-29 00:29 |