![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
När jag t. ex har byggt klart en bana och sparar och sen stänger ner byggsektionen för att köra, då kommer detta meddelande upp:
![]() Varför? Spelet stängs ner också så att man kommer till vanliga skrivbordet?![8][?] /Av mig år 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Jag har haft samma problem men hos mig löste det sig sedan jag defragmenterat hårddisken, vet ej vad det beror på men tydligen sprider alla nerladdningarna ut sig på disken och kanske när den får flytta om filerna lite att det går bättre.
Göran. GN |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej Vfb420b
Har också samma problem, har dock kommit på en lösning genom att byta område på banan jag bygger så kan man spara, Tex där jag har containerterminalen så får jag upp samma felmeddelandet när jag skall spara, men om jag flyttar mig 5-6 baseboard åt höger tills jag kommer till det område där jag placerat kolgruvan så kan jag spara utan problem. Mysko men det fungerar. Hoppas du hittar en lösning också. MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Greg Lane om Trainz framtid! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-02-09 12:47 |
Vad är detta för felmeddelande? | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-11-10 19:55 |
Öppet brev från Aurans VD Greg Lane | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-11-08 22:56 |
Hur många kommer att köpa detta ? | Hawk | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2001-10-11 22:32 |
när kommer detta spel ut | fanta121 | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2001-08-24 10:04 |