|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-02-18, 16:14 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2004
|
Tack för alla bra inlägg
Här kommer några bilder från mitt ban-projekt. Med tanke på alla urfina banor som visats upp är det här verkligen en nybörjarbana. Det är en egen version av Malmbanan: från Luleå/Råtsi via Kiruna C och Kiruna Malmbangård, upp mot Vassijauri och Narviks hamn. Eftersom jag precis börjat med TRAINZ2004 har jag haft väldig stor nytta av detta forum och de inlägg som skickats in, stora som små, alla har de bidragit med något. Framförallt har de hjälpt mig att INTE göra en massa misstag. Mycket återstår ännu på denna bana men ville ändå passa på att visa några bilder från bygget just nu. /anders_qw Bild från fönstret till Dm3 987 på väg med 26 malmvagnar ut från Krokvik. På väg mot Rensjön söder om Abisko Ö. Utfartsignal visar "kör" från Vassijauri mot Narvik. /anders |
|
2005-02-18, 16:42 | #2 |
Nybörjare
|
snygga bilder, varkligen! är oxå nybörjare och forumet har verkligen hjälpt... du om du råkar bygga förbi lycksele kan du väl läga upp en bild! lite av ett favvoställe i norrland om man säger så!
mvh Johan w Här e jag, roligare än så här blir det inte (just nu) |
2005-02-18, 17:20 | #3 |
Member
Reg.datum: Nov 2003
|
Snygga bilder
hm.. har för mig att Luleå/Råtsi via Kiruna C att den banan inte kommer ner till lycksele håller skjälv på me Lycksele-Storuman Mvh Balder |
2005-02-18, 17:29 | #4 |
Nybörjare
|
men då kan kanske du lägga upp bilder sen på lycksele, om du vill förståss!
Här e jag, roligare än så här blir det inte (just nu) |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
tack till stw och alla ni andra... | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2005-03-02 14:09 |
Tack till Kenny och Co. | Bengt74 | Trainz - Allmänt om Trainz | 13 | 2003-08-12 00:52 |
Tack och adjö! | MatsH | Off-topic | 3 | 2003-07-03 19:05 |
Tack, Robban! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-18 21:41 |